14.11.13

Nieuwe fotograaf in Knokke-Heist

Sinds begin november is er een nieuwe zelfstandige fotograaf in de badstad. “Na lang twijfelen heb ik dan toch de stap gezet om het op zelfstandige basis te beginnen doen”, zegt Nick Wenmaekers. “Ik ben er 200% van overtuigd dat mijn fotografie een meerwaarde kan bieden aan mensen, organisaties én bedrijven” zegt de bijna 22-jarige fotograaf. “Ik heb in Brussel en in Brugge fotografie gestudeerd, maar eigenlijk ben ik echt goed in mijn vak geworden door er heel veel mee bezig te zijn” vertelt de gepassioneerde fotograaf “Op dit moment doe ik aan alle soorten fotografie: doopfeesten, bedrijfsreportages, huwelijksfotografie, baby’s, zwangerschap... Alles is bespreekbaar.”
Je kan de fotografie van Nick hier bekijken: http://www.nickwenmaekers.be

Contact: nick@nickwenmaekers.be T +32 473 27 83 60