13.1.08

Jong geweld in overlevingsoorlog FC Knokke?

Als de gevestigde spelers de komende weken het roer niet duidelijk omgooien dan wil FC Knokke-voorzitter Guido Demey desnoods zijn “jong geweld in de overlevingsoorlog” gooien. "Als we moeten degraderen, zal dat gebeuren met mijn positieve Knokse jeugd en niet met zogenaamde sterspelers” aldus Demey. Afgelopen week werden bij FC Knokke twee kernvergaderingen gehouden waar de puntjes op de i werden gezet. "Aan balletdansers heb ik lak. Goed, ik ben een zwart-wit figuur, maar ik heb totaal geen zin om me in de steek gelaten te voelen door voetballers die zichzelf in de galerij van de voetbalvedetten plaatsen', vertelt Demey. “Trouwens vallen er nog meer dan tien duels af te werken en het woordje paniek vind ik nergens in mijn woordenboek', aldus de FC Knokke voorzitter vOOr de wedstrijd van zondag tegen Menen.