31.10.13

Erotisch sprookje “Gezien de omstandigheden” in Scharpoord

Nu zaterdag 2 november om 20 uur vertelt Pascale Platel in het Cultuurcentrum Scharpoord Gezien de omstandigheden, een seksueel sprookje met een realistisch einde. Met haar lange benen, hoge hakken en roodgestifte lippen vertolkt de sexy actrice het sprookje van een geil bosfeetje dat tot het mens zijn wordt gestraft.  
“Toen ik nog irreëel was - in mijn fee periode dus - ging ik regelmatig naar café ‘Almost Feemos’ en daar kwam ik af en toe Jackie The Ripper tegen. Hij wilde altijd joints roken met mij. En daarna vrijen. Maar ik had geen vagina. Dat vond ik zelf ook zeer spijtig. Gezien de omstandigheden…zou ik eigenlijk beter zwijgen, maar vanavond ga ik toch eens uit de biecht klappen.” 
Volgens mij gaat ‘Gezien de Omstandigheden’ over mijn verleden als fee op een Zweeds lichtschip, botten, de (kleine) dood, en de allesomvattende liefde die ik aan boord leg wanneer ik een massage geef, maar het kan ook over iets anders zijn. Als jij het zegt.
Zie video 

Tickets: 13 EUR – 12 EUR voor 55+ en leraren- en studenkaart – 10 EUR voor groep +10, CJP En Uitpas