6.4.12

Nieuwe promotiecampagne gelanceerd in Knokke-Heist

Vrijdagmiddag werd in het Toerismekantoor in Knokke de nieuwe promotiecampagne voor de badstad voorgesteld. Aan het publiek wordt daarbij gevraagd een bestaand of nieuwe “Knokke-Heist-type” te kiezen. Het type is iets waarmee men zich in de badstad het best kan vereenzelvigen. De ene voelt zich een Zeesnuiver. De andere is meer een Artlover of een Chiller, of een Surf-Girl. Ook is er de FriskoLikker, de BeachBoy en de CarLover. Van al deze types werden buttons gemaakt, die met speldjes of magneetjes kunnen bevestigd worden. Online kan men z’n naam opgeven en de gewenste button wordt thuisgestuurd. Op die manier kan iedereen laten zien wat Knokke-Heist voor hem of haar betekent. Wie liever een andere keuze maakt kan dat eveens online bij Knokke-Heist-type of door deel te nemen aan de wedstrijd en zelf een vrolijke creatie te bedenken. Wie een leuk Knokke-Heist-type inzendt maakt kans op een gastronomisch diner voor twee ter waarde van 250 euro. Bij Toerisme is men immers razend benieuwd naar de band van de bezoekers met de kustgemeente. Unieke ervaringen, straffe anekdotes en persoonlijke bevindingen zijn bijzonder welkom. Al was het maar om ze te delen met andere, toekomstige, Knokke-Heist-liefhebbers.
http://www.op-en-top-knokke-heist.be/home_nl.html