1.7.13

Anderlecht won in Knokke

Geen verrassing zaterdagnamiddag in stadion Olivier. Tijdens een vriendschappelijke wedstrijd zette Anderlecht de ploeg van FC Knokke makkelijk opzij met 0-6. Veel van de klinkende Anderlecht-namen waren er echter niet bij. Ook voor Demy de Zeeuw was het in Knokke de laatste wedstrijd in de Anderlecht trui. Ondertussen is hij via Amsterdam al terug naar Moskou. “Er is nog geen akkoord dus tot die tijd verblijf ik daar omdat mijn contract bij Anderlecht nu is afgelopen. Ik denk dat er volgende week meer duidelijk word. Voor nu wil ik alvast iedereen bedanken voor de mooie tijd die jullie mij hebben gegeven”, aldus de Zeeuw na z'n optreden tijdens de tweede helft in Knokke. Met de Anderlecht-opstelling in de badstad ging het vooral om jeugdige spelers. Anderlecht is een ploeg “in heropbouw”, zegt ook de coach. Hoe het straks verder moet is koffiedik kijken.


Doelpunten: 18' Armenteros (0-1), 31' Cyriac (0-2), 44' Armenteros (0-3), 78' Alvarez (0-4, pen.), 84' Deschacht (0-5), 86' De Sutter (0-6)