2.2.11

Knokke-Heist zoekt tijdelijk administratief medewerker communicatie C-niveau

Het gemeentebestuur van Knokke-Heist is dringend opzoek naar een enthousiaste medewerker om binnen de afdeling Vrijetijd tijd de communicatie en promotie tijdelijk te ondersteunen. Het takenpakket voor deze functie bestaat uit de opmaak en controle van publicaties en het verzorgen van de teksten voor diverse websites. In overleg met zijn of haar collega’s werkt deze medewerker een communicatieplan uit en volgt dit plan strikt op zodat de contacten met de drukkers, distributiediensten en de reservaties van advertenties foutloos verlopen. Ook het opmaken van persdossiers en de organisatie van persconferenties staan op zijn of haar agenda. Ben jij een communicatieve duizendpoot en heb je zin in een boeiende ervaring? Grijp je kans!

Voorwaarden: · minimum 18 jaar· afgestudeerd zijn & onmiddellijk beschikbaar (niet schoolgaand) · in het bezit zijn van een einddiploma HSO (hoger secundair/middelbaar min A2)· bij voorkeur ervaring in communicatie of marketing · enthousiast, gedreven met zin voor initiatief· sterke mondelinge & schriftelijke vaardigheden, oog voor detail en deadlines en goede organisatorische vaardigheden · zelfstandig en teamgericht werken

Aanbod Een voltijdse functie in tijdelijk verband, tewerkstelling vanaf 1 maart tem 31 oktober 2011, glijdende werktijden, maaltijdcheques, gratis parkeermogelijkheid of abonnement openbaar vervoer. Relevante (privé)werkervaring kan meegerekend worden voor de duur van max. 6 jaar. Solliciteren kan tem 14 februari 2011 !

Hoe solliciteren? Ga op de website vacature.knokke-heist.be naar ‘openstaande vacatures bekijken’ en vul je sollicitatie voor “ADMINISTRATIEF MEDEWERKER COMMUNICATIE “online in. Voeg bij uw kandidaatstelling een digitale kopie van uw diploma hoger secundair onderwijs (A2), dan pas is uw kandidaatstelling geldig!

Meer info: Dienst Personeelszaken, tel. 050 630 167