13.4.10

Moderne etiquetteregels in Scharpoord

Komende woensdag kan men in Scharpoord aan de weet komen hoe het zit met etiquette en omgansvormen in de 21ste eeuw. Op dat vlak is de laatste jaren namelijk heel wat veranderd. Onder meer door de moderne technologie en nieuwe levensgebruiken komt men tegenwoordig steeds meer in situaties terecht waar de traditionele etiquette geen antwoord op heeft. Hoe het wel moet wordt woensdag uit de doeken gedaan tijdens een avond van de Gezinsbond op 21 april. Moet ik altijd antwoorden op een e-mail? Op welke momenten van de dag mag ik iemand bellen op zijn gsm? Hoe begroet ik iemand op een walking dinner als ik al een glas, bord én vorkje vast heb? Een van mijn gasten is een moslim, moet ik het menu aanpassen? Hoe ga ik om met een demente, slechtziende of slechthorende persoon?


Woensdag 21 april om 20 uur in CC Scharpoord
Toegang: 4 EUR voor leden Gezinsbond en Uitpas, 8 EUR voor niet-leden.
Meer info bij Fabienne Maes, tel. 050 62 30 44 of CC Scharpoord tel. 050 630 430
Een activiteit i.s.m. Cultuurcentrum en Oostkustacademie.