4.9.09

Sergio Herman bevestigt komst van tweede restaurant

De in Knokke-Heist wonende sterrenkok Sergio Herman heeft de geruchtenstroom over een nieuwe zaak nu definitief bevestigd. Het laagdrempelig “Pure C Bar & Restaurant” zal worden ingericht in het Strandhotel in Cadzand-Bad. De opening is gepland in maart volgend jaar. De keuken zal vooral geïnspireerd zijn op de zee, met invloeden van vader Herman, zegt Sergio. ‘Ik zet als eerbetoon aan mijn vader een aantal gerechten van zijn hand op de kaart. Van hem heb ik het vak geleerd, dankzij hem sta ik nu aan de top.’ Trouwens zegt Herman: ‘Ik droom al lang van een laagdrempelige maar toch fijn gestileerde eetbar waar iedereen zich snel thuis voelt. Voor een driegangen menu zal men €35,- betalen. Het accent zal liggen op pure producten van bij ons. Oosterse, Italiaanse en Spaanse ingrediënten zorgen voor sexy toetsen.’