7.11.07

Houwaart al weer weg bij Limassol

De voormalige FC Knokke trainer Henk Houwaart is na twee maanden al opgestapt bij de Cypriotische club Aris Limassol. De Nederlander, die eerder een paar maanden in onze badstad aan de slag was, is niet te spreken over de mentaliteit in Cyprus. "De mensen zijn daar zo vals", verklaarde hij. "Toen ik bij Aris aankwam, was de sfeer al helemaal verpest. Ik heb geprobeerd iets op te bouwen en heb drie spelers met een slechte mentaliteit uit de kern gezet. De voorzitter bleef er echter op aandringen dat ik die spelers opnieuw zou opnemen in de kern.""Ik bleef echter bij mijn standpunt. Ik had geen zin om toe te geven en ben dan maar opgestapt. Vrijdag keer ik terug naar België en mijn familie. Ik ga uitkijken naar een nieuwe club waar ik kan werken hoe het moet", aldus Houwaart.