Zaterdagmiddag kregen voorbijgangers aan de
dijk ter hoogte van het Albertplein een unieke kans: figureren in een filmpje
met Véronique De Kock. Zij vroeg voorbijgangers naar hun wc-gewoontes. Zij
konden daarna op de foto met de BV en met de Geberit AquaClean, de strak
vormgegeven en trendy wc die perfect past in een urban design. Uit
onderzoek* blijkt dat één op vier Belgen (26%) zich geregeld niet echt schoon
voelt na de “grote boodschap”. Mede daarom gebruikt 62% van onze landgenoten
regelmatig vochtige doekjes na het toiletbezoek, omdat ze properder en
hygiënischer zijn. 68% van de Belgen is ervan overtuigd dat ze zich nog schoner
zouden voel indien ze zich na het bezoek even met water konden reinigen, liefst
met een geïntegreerde waterstraal, zoals bij de Geberit AquaClean. Geberit,
marktleider in sanitaire technologie, wilde dan ook dieper ingaan op wat Belgen
denken over wc’s die je met water reinigen. Samen met Véronique De Kock trok
het Geberit-team naar Knokke en vroeg voorbijgangers naar hun mening.
De filmpjes en foto’s zijn te bekijken via www.geberit-aquaclean.be