Winkelen, dat doe je om de hoek. Met die
slogan is de toeristische dienst in Knokke-Heist de nieuwe mediacampagne gestart
om de badstad als shoppingplaats bij uitstek. De dienst hoopt vooral dagjesmensen en tweede
verblijvers aan te zetten om te winkelen in Knokke-Heist. Toerisme pakt daartoe
uit met een unieke fotobox en biedt andermaal de mogelijkheid om foto’s te
delen via Instagram. Met de Instagram app op de smartphone kan men snel ‘vierkante’
foto’s maken, ze eventueel bewerken en snel delen met de hele wereld. Wie
Knokke-Heist bezoekt kan die kiekjes posten op #knokkeheistgram.’ Volgers zien de foto’s in hun app
verschijnen. Foto’s die extra veel likes krijgen komen automatisch wereldwijd
in de verkenpagina van Instagrem. De mooiste foto’s over Knokke-Heist worden
verder op de fotobox geplaatst, die vanaf midden mei op verschillende plaatsen
in de gemeente zal staan. Ook in de Toeristische dienst zal een dergelijke zuil
worden opgesteld. Uit een vorige campagne staan momenteel
reeds meer dan 9.000 foto’s getagd met #knokkeheistgram in de instagram
applicatie.
http://instagram.com/
http://in.5thvillage.com/u/knokkeheistgram/
#knokkeheistgram