De firma “Publiek Geheim” is momenteel druk in de weer met de verdeling van het driemaandelijkse glossy “KH magazine” in alle bussen van Knokke-Heist. Omdat de badstad ondernemers aantrekt als een magneet, is het centraal thema dit keer “ondernemen”. Het magazine bevat dan ook interviews met onder meer Christoph Trio (Blue Marlin), Hans Maertens (VOKA West-Vlaanderen), Sara Lambrechts (UNIZO West-Vlaanderen), Katleen Lanckriet (Zoete Polder) , Fons Kemps (Agentschap Ondernemen), Koen Collier (Djoppa.com) en Emile Vervarcke (Vervarcke Interieur). Curator Jo Coucke geeft verder uitgebreid uitleg over de magie van Panamarenko. KH onthult ook de belangrijkste gezichten achter de nieuwe La Reserve. “Onze Man” beschrijft tijdens de zeepkistenrally zijn bijna-doodservaring achter een stuur dat niet stuurt in een vehikel met remmen die nauwelijks remmen. In de bijlage Uitkrant, vindt men opnieuw het belangrijkste nieuws en een volle agenda.
De elektronische versie lees je op www.khmagazine.be