In Knokke-Heist verspreidt de firma "Publiek Geheim" momenteel in alle bussen de najaarseditie van KH. Dat is het driemaandelijks glossy magazine dat in opdracht van het gemeentebestuur wordt uitgegeven voor alle inwoners en tweedeverblijvers. Centraal thema is dit keer "de tijdsdruk". Jessie Vandeveyer, vorser aan de Vakgroep Sociologie van de VUB, heeft het onder meer over: “werken als statussymbool” en de "onvrije" tijd. Enkele bekende zakenlui zoals Raymond Cloosterman (Rituals) Laurent Mercier (Starmeal), Johan Vandendriessche (Massimo Dutti) en Geert Ostyn (Obumex) onthullen hoe ze in Knokke-Heist ontstressen. John Noseda van de Kitsch Club en Beverly Screens schetst uitgebreid zijn visie op het bruisende nachtleven in de badplaats. Het redactieteam besteedt ook ruime aandacht aan de Zoute Grand Prix 2011. En verder aandacht voor het prestigieus feest van historische wagens, dat van 13 tot 16 oktober autofreaks uit binnen- en buitenland naar de Oostkust zal lokken. In de Uitkrant, een bijlage van 32 pagina's, ontdekt de lezer heel wat interessante weetjes en een barstensvolle vrijetijdsagenda.
De 5 vorige edities in het Nederlands, Frans, Engels en het Duits, en vanaf volgende week ook KH 6, vind je op http://www.khmazine.be/