
ONAFHANKELIJK RADIONIEUWS OOSTKUST. Bracht 31 jaar Lokaal Nieuws uit Knokke-Heist en de Regio. * oronieuws@telenet.be * follow us at: https://twitter.com/oronieuws * Copyright © 2009-2010-2011-2012-2013
29.12.07
Oostendse vismijn boert achteruit

Golf op het strand van Knokke-Heist

455 mijnen geruimd in Noordzee

Vechtpartij breekt dader zuur op

28.12.07
Herald reddingssleper wordt varend kunstpodium

Lagere tongprijs doet opbrengst Zeebrugse Visveiling dalen

Probleem met aalscholvers in het Zwin

Toerisme klaar voor 2008

Ceciliaharmonie Heist zet jubileumjaar in met nieuwjaarsconcert

Kaarten kosten €5 (€7 add), receptie inbegrepen. De kaarten kunnen gekocht worden bij alle leden, bij Crazy Corner (Kerkstraat Heist) of besteld worden op het nummer 0477/336.331.
Ook Knokke-Heist klaar voor solden

Spoor gaat dienstregeling weer veranderen

27.12.07
Veel handtekeningen tegen samenvoegen Blinker en Stinker

Enkel smalle post graag

Nieuw economisch plan nodig voor Sluis

Nieuwjaarsreceptie in aantocht

Knokke-Heist Knalt! erin

Voor meer informatie www.knalvzw.be Voor vragen kan men Knal! steeds contacteren op 0476.44.13.15 of via knalvzw@hotmail.com
Allochtoon in cel wegens inbraken in Knokke-Heist

Verscheping pleziervaartuigen naar Zeebrugge

26.12.07
Nova Natie investeert in logistieke zone Zeebrugge

Marine vervangt de PAP door de Seafox

Stadhuisklanten best tevreden

In Knokke-Heist zijn meer dan 90 procent van de Stadhuisklanten best tevreden over het onthaal en de dienstverlening van het gemeentepersoneel. Dat blijkt uit de scriptie van een stadsgenoot. Student Kurt Dobbelaere koos als stageopdracht het meten van de klanttevredenheid bij lokale besturen. Hij ondervroeg daarvoor in de wachtzaal van de dienst Burgerzaken in Knokke de mensen die er net bediend waren. 153 burgers waren bereid hun mening te geven over het onthaal, de dienstverlening, de briefwisseling en het telefonisch contact. Het oordeel bleek bijzonder positief: 94 % van de ondervraagden gaven een waardering omtrent de behulpzaamheid, klantvriendelijkheid en professionaliteit van meer dan 70 %. Ondanks de parkeerruimte onder het Verweeplein en de vele digitale en papieren publicaties gaven velen toch nog parkeerproblemen en gebrekkige informatieverstrekking aan als punten tot verbetering.
25.12.07
Kerstverkoop voor het goede doel

24.12.07
Onbekenden steken kerstkransen in brand in Zeebrugge

Probleem van botsende feestdagen opgelost in Knokke-Heist

Maxima buiten dienst tot na nieuwjaar

23.12.07
37.000 euro naar To Walk Again
